Kungen är död, länge leve kungen..

Spelade innebandy..bra..åt en banan efteråt..jobbade ett par timmar..också bra...
Käkade pizza och drack tre öl med några kollegor...mindre bra...

Frågan är om innebandyn, bananen och det faktum att jag inte åt något på månadsmötet överväger mot pizzan och de tre ölen? Kan Karaktär-Jerker redan ha dött..han klarade sig nästan ett dygn iaf..det är längre än vanligt..

Och eftersom jag höll mig lugn med alla måste idag blir jag tvungen att slita järnet imorgon istället..det ska fan till att vara löneslav..

Nåväl, om sju timmar börjar julkalendern...jag tänker ligga i soffan och se den som vanligt..det är skönt att inte växa upp ibland..


Kommentarer
Postat av: Tom

Vad tror du om julkalendern med några bärs och pizza från igår? Har man gått för långt då?

Postat av: Jerk

Man kan aldrig gå för långt när det gäller julkalendern :)

2007-12-13 @ 01:08:53
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback