Måndag..tvåa på listan och snart hemgång..

Vi har haft det lugnt på kontoret en längre tid..för lite mer än ett år sedan flyttade vi till de lokaler vi sitter i nu...tror inte det har varit några omorganisationer sedan dess...inga som jag varit inblandad i iaf....så någonting måste givetvis göras..

Vi ska flytta på oss..eller några av oss ska flytta på sig iaf..givetvis är förslaget att jag ska ha ryggen ut mot hela jävla kontoret...nästan så jag vill säga upp mig bara därför..förstår inte poängen med den här omflyttningen, på vilket sätt är den nödvändig? Har det blivit stiltje hos någon och därför måste aktiveras?

Ja, jag är givetvis missnöjd med detta för att jag blir av med en kanonplats och nu får sitta på en skitplats...

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag som trodde att jag bloggar hur ofta som helst är ju inte med någonstans.. Det får bli nästa projekt!

Postat av: Jerk

haha..satsa på det :)

2007-12-10 @ 23:51:30
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback