Saturday night live...

Slog mig ner på soffan för lite drygt en kvart sen..kände mig nöjd med att vara klar med köket iaf..hall, badrum och rum kvar till morgondagen, men de är iaf inte hälften så infettade som köket var..

Då slog det mig..spisen...jag har inte ens tittat åt den, det enda jag gjort är ställt pizzakartongen på den...

Ida kom iaf med i den "osäkra" kvartetten..nu måste jag titta nästa vecka och se hur det går..

Snart är det bädda och upp tidigt för att börja städa och tvätta...ingen ska kunna säga att jag inte vet hur man lever iaf..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe nej verkligen inte. Varje minut är ju planerad och klar :)
Ha en bra söndag.

Postat av: Jerk

hmm..sen sprack det på att jag ställde alarmet på fel dag..så jag är 1,5 timme sen med allt nu..

2007-12-09 @ 11:47:59
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback