Spin the wheel of fortune...

Trött en hel dag..går på spinningpass utan en enda snygg tjej och kommer ut piggare än någonsin (eeh, ja lite överdrivet, men jämfört med eftermiddagen sprudlar jag av energi)....och det håller i sig..trodde jag skulle somna i soffan fem minuter efter jag kommit hem, men icke då..här gäspas inte ens gång..

Så poänglöst..och jag vet att jag kommer vara snortrött imorgon igen samtidigt som jag faktiskt har fullt upp hela fredagen...jag som tänkt gå hem ganska tidigt ser nu framför mig hur jag sitter kvar på kontoret efter kl.17 och har sagt adjö till alla utom städerskan, som antagligen återigen kommer dra upp om hur jag inte vill gå hem...men imorgon vill jag det, jag vill göra klart mina julklappar nu, så att jag nästa helg verkligen kan njuta..ligga hemma och sova då typ...jag lär väl inte ta tag i något och hitta på....sova vore iofs ganska skönt...

Har hela planen klar...kommer garanterat att spricka..jag kommer sitta på nästa söndag eftermiddag och panikslå in julklapparna innan tåget går strax innan 18...skitsamma...jag får iaf sova två dagar...

Kommentarer
Postat av: tk

Attans, spinning utan snyggingar är mer tröttsamt än med.;)

2007-12-14 @ 08:27:58
Postat av: beerbelly

Vad är det för skit gym ;). Hela vitsen med att ev träna på gym är ju att se snygga tjejer.
Ha en bra fredag.

Postat av: Jerk

tk: Det är korrekt..det är också mer lönande för kroppen tror jag..
BB: alltså, det brukar vara bättre, men igår var det helt sjukt dåligt..kan bero på den heta instruktören också..hon var ganska snygg.. :)

2007-12-14 @ 09:48:26
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: beerbelly

Visst har jag redan kommenterat det här .. börjar bli virrig på äldre dar kanske.
Byt pass.. varför gå på gym om det inte är fina tjejer där?
Ha en bra helg.

2007-12-14 @ 15:40:20
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Det brukar vara bättre och det är faktiskt det enda passet som stämmer bra för mig..ha en bra helg du också!

2007-12-14 @ 16:15:40
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback