Tomten jag vill ha en riktig jul...

Efter mer än en timmes försök till att slå in paket kan jag med säkerhet säga att kreera vackra, inslagna julklappar inte är en oanad talang hos mig..

Men, jag har iaf julpyntat lägenheten (det sorgligt lilla julpynt jag nu har då..) och julskivorna har börjat snurra på spelaren..

Yup, nu är jag här..den otroligt störande julälskaren...den där typen som går omkring och ler i affärerna medan jag letar julklappar (eller om sanningen ska fram..mest grejer till mig)...

Nu ska jag gå in i köket och laga till något "rött" och vitt...korv stroganoff med ris..allt för julstämningen...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe korvstroganoff en oanad stämningshöjare :). Ha en fröjdeful kväll ;)

Postat av: Blingbling

Man kan sno en julgran utanför Pantbanken. Eller panta något och få en :) Bara ett tips =)

2007-12-16 @ 20:30:38
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Jerk

BB: Tacktack..du också :)
Blingis: Har sett det..fast jag har ingen plats för en gran utom möjligtvis på balkongen, men jag åker ju ändå hemhem om en vecka så..

2007-12-16 @ 22:31:57
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback