Torsdag kväll (jag orkar verkligen inte försöka hitta på någon klatschig rubrik..)

Det gick förvånansvärt bra på spinningen..ryggen höll...givetvis passade istället fötterna på att spöka..av någon jävla anledning får jag ont under dem (ja, det har ett namn, men jag har tappat bort det, just nu heter de fotflata i mitt huvud..det känns inte riktigt rätt)...fick sitta ner en kort vända...

Inget nytt problem...jag har alltid fått ont där..behöver värma upp långsamt för att slippa det..var faktiskt så redan när jag spelade ishockey (alltså innan jag var tjock)...det är klart..det har blivit lite värre nu..fast det går ju att ordna..en vass kniv och så skära bort fettet bara...

Var på ganska bra humör efteråt också..konstigt..har varit på pisshumör hela dagen..hjälpte ju inte när jag krånglade med excel och access för det däringa priserna...och nej, jag har inte löst det...så tangentbordet lär åka på en ganska omild behandling imorgon också...

Inte ens den förbannade muppen som slängde ner en halvfull ölburk från sätet och stänkte på mina skor fick mig att sura på ordentligt...jodå...nog fan var det en medelåldersman..de och tonårstjejer...suck...

Fast det var nära då jag insåg att någon snott min matlåda på jobbet...muttermutter..nyköpt också..först gnäller de på att jag borde köpa nya matlådor, när jag väl gör det snor de dem...hmm..jag anar något här..det var helt enkelt för att de skulle kunna sno dem...

Nåväl, imorgon är det fredag...jag vet inte hur ni ska spendera dem, jag ska plåga mig på jobbet några timmar innan jag ska hem och rengöra köksfläkten..är jag riktigt pigg kanske jag hinner städa hela köket..

Jag vet, ni är avundsjuka på mitt spännande liv..men jag tror inte ni skulle orka med ett så..intensivt leverne, det är tur att jag är både vältränad, snygg, rik på personlighet och en monetär fullträff...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback