Våg, väga..tjock..

Sitter i soffan i kallingarna och tittar på curlingfinalen i EM (oj, det var inte meningen att ni skulle få upp er frukost, försök bortse det där med en halvnaken Jerker..)...funderar starkt på att väga mig, men är livrädd för resultatet...

Snart ska jag klä på mig och åka ut till Bromma för lite förnedring i innefotboll..hittills har jag nog inte slagit en passning rätt i vinter..

Funderade lite på julklappar igår när jag låg på soffan och slöade istället för att städa köket som jag skulle...kom fram till att jag nästan är klar..det känns bra...

Kommentarer
Postat av: linda

ja det var ju det där med julklappar. har inte så många att inhandla men de är istället ooo så viktiga. dags att börja fundera i guess.

Postat av: Blue

Hahaha erkänn... det där gjorde du bara för att ge igen på mina inlägg där jag är halvnaken.... ;)

Jag har bara börjat med julklappshandlandet... fick ett paket igår som jag beställt.

2007-12-08 @ 11:25:53
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

Linda: tja..ibland är jag ute i sista stund också, men den här gången verkar jag vara i tid..fast vi får väl se, jag kommer väl snar på att jag glömt någon..:)
Blue: Nja, det känns nog mer lockande när du är halvnaken än när jag är det.. ;)

2007-12-08 @ 14:51:15
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Haha ja kanske det...

2007-12-08 @ 21:04:48
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback