Vikten av att våga fråga...

Företaget ska satsa på mig nu...de skickar mig på kurs i februari..om jag får åka någonstans? Ja, till centrala sthlm..kul..jag vill på någon konferensort, men men..Lite av innehållet i tvådagarskursen:

  • Att ge god service
  • Första intrycket/kroppspråket
  • God samtalsbalans
  • Att hantera klagomål och invändningar
  • Att vara positiv..

Jag förstår ingenting? Ska jag verkligen behöva gå den här kursen?
Kroppspråket till exempel..vad är det för fel med det? Halvliggandes i stolen..det visar bara hur bra jag är på att spara energi till själva arbetsuppgifterna..

Att vara positiv? Skulle jag behöva det?? Jag vet ingen som kan förbanna de jävla servrarna på ett så positivt sätt som jag? Är det meningen att jag ska bli någon sån där dryg typ som går omkring och tror att det är solsken hela dagen nu?

Känns som bortkastade pengar..jag är i princip redan perfekt..ärligt talat så har jag svårt att se vad jag kan förbättra??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback