Yngve Backlund - Staffantorps Pol Pot..

Middagen blev väl lysande trots avsaknaden av vitlöksbröd..toppade med julens första glas must...Jerker is really living on the edge...

Resten av kvällen har försvunnit bortom spåret...hur svårt är det med Washington DC egentligen? Och för guds skull..Rosa Parks goddamnit...

Kände ensamheten komma genom en mild bris (antingen det eller så måste jag täta fönstren..det blev lite kallt iaf..)..botas med en konversation över MSN med en underbar människa..känns mindre ensamt..känns ganska bra..PWAA-bra...

Mindre roligt är att titta till höger och titta på högen med oinslagna julklappar..ska hämta ut ett par till imorgon, då jävlar ska de slås in..måste köpa något mer till dotra också, sen är jag nog klar...kanske..brukar balla ur och köpa mer ändå till slut...måste bränna en cd också...det här året måste jag skicka julkort också..åtminstone till dotra eftersom jag fick ett av henne...oj, vad stressigt..undrar vad jag ska göra de andra 56 timmarna innan det är dags att dra sig till jobbet?

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe jo det är stressigt runt jul ;)

Postat av: Jerk

yup..jättestressigt..känner riktigt hur jag får utslag av det :)

2007-12-15 @ 11:59:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback