Dagens gulligaste? Jag vet inte...

Dagens gulligaste är nog när dottern kröp upp i min säng efter att klockan ringt imorse..för att gosa lite (trodde jag iaf)..efter 5 sekunder..Pappa, kan du inte gå upp nu...bara att masa sig upp..

Eller kanske dagens gulligaste var när vi satt på tuben till Kista och jag slog igen ögonen en vända..kikade upp lite senare, då satt dotra och tittade på bilder på katter som en kvinna hade i sin dator..såg hur hon log..kunde jag lugnt blunda ett tag till..någon annan roade min dotter under resan..

För övrigt så gick spinningen bra idag..ovanligt bra..

Kommentarer
Postat av: Vargakvinnan

åh de är härliga de små. jag saknar min dotra som är hos pappa och hon kommer inte hem förräns på lördag... ha en fin fettisdag!

Postat av: Jerk

Tack..den började inte så bra..försov mig igen..kom nyss in på kontoret :(..fast på fredag kommer dotra till mig..då ska vi gå på hockey :)

2007-02-20 @ 11:17:45
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback