Förkyld? Jovisst, men jag är glad ändå...

Feberyrar å det grövsta..va har Calle Bildt en blogg?...andas jag inte in 10 ml syre varje sekund kollapsar lungorna...jag producerar mer snor än Moderaterna producerar dynga..huvudet känns som om det ska sprängas av allt snor och feberyra celler som samlats uppe i det tomrum som kallas stora ekohallen (ni vanliga dödliga har oftast något grådaskigt, geleliknande som fyller upp tomrummet..)...

Nej, så illa är det väl inte..men jag hade väl hoppats på att det skulle kännas lindrigare efter att ha sovit en hel dag..istället är det värre..det som var en blandning av frisksjuk och sjukfrisk (snodde uttrycket av Kanalisera) i morse är numer sjuksjuk...

Jag är så illa däran att jag både tittat på en riksdagsdebatt (om lönetak på statliga bolag..jag höll på hon den snygga..) och Sagan om Konungens återkomst...seriöst, nu har jag bara sett den delen..och inte läst någon av böckerna, men varför är Frodo hjälten? Han är ju dummare än tåget..the true hero måste väl vara Sam?...nåväl...det kanske är feberyran, men jag fick helt plötsligt lust att spara håret så jag ser ut som Viggo..den där orakade looken har jag redan..just nu uppgraderad med söndersnuten näsa (ooh sexy)..

Undrar lite på vilken planet jag varit de senaste åren också..filmfan var över 3 timmar lång..jag fick pausa för sovpaus mitt i den...

I morse när jag skulle snyta mig fick jag se min favoritgranne mittemot naken...hon kom väl ut från duschen..så allt som allt har dagen varit riktigt bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback