jobba, jobba, jooobba...

Klart jaf såg hela Superbowl..jag är trots allt en mupp när det kommer till sport...lyckades iaf dyka upp på jobbet innan lunch..bara en halvtimme sen..får duga...blev bara 4 timmars sömn..ändå är jag inte trött än..

På jobbet hann jag hänga av mig träningsväskan sedan stod den första där och väntade på min magic...eller..nåt väntade hon på...efter det var det möte...lunch...nytt möte...och till slut kunde jag börja jobba..månadsrapport (skittrist..hade jag inte haft lite statistik att lägga in hade mina rapporter alltid varit tomma..)...lite förfrågningar..lite tråkiga offerter..lite bloggläsning..

Imorgon är det säljkonferens, så halva företaget är borta..vilket betyder att de kommer dyka upp i pauserna och säga gör det..gör det..måste ha svar nu...blablabla..onsdag är det hälsokoll (hoppas de inte kollar det mentala..)..och fler möten..kommer inte komma ikapp den här veckan heller...

Träningsväskan tänkte ni? (Nähä..ni reagerade inte ens?)..skit i't...min blogg..jag reagerade iaf på vad jag skrev..yup..tog ett spinningpass ikväll igen..kändes mycket bättre än jag trodde det skulle...var stel efter innebandyn igår, men ryggen orkade nästan hela passet den här gången..måste nog träna upp den lite..eller fettsuga magen..

Tre spinningpass kvar den här veckan..och ett innebandypass..jag ska vara i form till sommaren..finns inget annat nu..sista chansen..nästa sommar är jag typ 47 och då är livet redan över..då ska man ha ölmage, sittandes på en ranglig campingstol dricka trefemmor och klia sig i skrevet...och gnälla på att frugan inte fått igång campingköket...

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Vad roligt...

Postat av: Jerk

Hmm..ironi? allvarligt?? eller bara någon som tycker jag är en riktig tröttmössa?..vet inte riktigt vart jag ska placera din kommentar under för fack..iaf..tack för att du läser :)

2007-02-06 @ 17:02:11
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jag såg faktiskt att du skrev träningsväskan. *ler inställsamt*
Bra att du kommer dig för att träna. Själv har jag inte riktigt kommit igång än... men det är väl ett tag kvar till beach 2007?? Ehh ja just ja tiden går så jädrans fort... tänkte inte på det.

Nästa vecka...jag lovar. Då ska jag försöka komma iväg till simhallen iallafall.

2007-02-08 @ 00:24:57
Postat av: Blue

Va'fan sorry det var jag som skrev ovanför

sambon har rensat cookies och då står inte namnet kvar längre

2007-02-08 @ 00:25:38
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

Tja..det är väl ett tag kvar, men med tanke på hur mycket som måste bort är det alldeles för nära :)

2007-02-08 @ 23:22:29
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback