Känner du dig fullt frisk?

Onsdag nu..säng när som helst..innan jag somnar ska jag ångesta lite över min hälsoundersökning på förmiddagen..

Vi ska fylla i ett formulär först..har nästan fyllt i hela..massvis med olika frågor..den som tar längst tid att fylla i är "Känner du dig fullt frisk?" Det finns bara två alternativ..Ja eller nej..och på vilket sätt menar dem? Mentalt? Fysiskt?..någon kombo?

Fan..psykosociala frågor också..stressad i arbetet, känner du att du har stimulerande och engagerande uppgifter?..suck...det vet uppenbarligen inte vad jag sysslar med..

Sen är det vägning, synkoll, hörselkoll och lite lämning av urin..kommer de att gnälla på vikten igen?..bävar för att synen ska ha blivit sämre..jag vill inte ha glasögon eller linser..läsglasögon som en gammal gubbe (öh ja, du är över 30..face it..dags att ta på dig hängslena och låta byxorna sluta strax under armhålorna..gubbajävel)..

Vem fan är fullt frisk förresten?


Nåja..nu är det dags för lite ångest


Kommentarer
Postat av: Linda

I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, I'm a mother, I'm a sinner and a saint...

Postat av: Jerk

..I do not feel ashamed..

2007-02-07 @ 20:42:15
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Yvonne

Skrattar... Så du har mys alltså - ångestmys

2007-02-07 @ 21:08:52
URL: http://vonsans.webblogg.se/
Postat av: Jerk

yup..lite lätt så där...bara så jag slipper må bra..jag blir för odräglig då..mycket ödmjukare när jag mår lite dåligt :)

2007-02-07 @ 22:29:40
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback