Lite insomnia inatt..please..

Fan, hur jävla korkad är jag egentligen?? Varför trodde jag att jag inte skulle bli sugen att sitta uppe inatt??

Jag har haft mitt egna Superbowl-party i hur många år som helst nu...först hamburgare och sedan frossa i chips och popcorn..men i år..nej nej..jag ligger så dåligt till med flextiden att jag tar inte ledigt till lunch, som jag alltid gjort, för att se på Superbowl..

Nu sitter jag här och suget är enormt..hungrig är jag också..kan inte gärna sms:a chefen tio i tolv ovh kolla om jag kan komma in senare imorgon..fan, att jag skulle bli sjuk i början av veckan..annars hade jag haft ett par timmar mindre minus i flexbanken..hade jag nog kunnat tagit ledigt till lunch..mutter, mutter..idiot, idiot..

Vet att jag missade Superbowl året jag gjorde lumpen, men annars tror jag att jag sett varje Superbowl sedan 1990 (kan ha missat något år)...har jag inte själv haft kabelteve har jag nästlat mig in hos någon som har det..

Fan...nåja..kommer säkert att se början iaf..brukar ändå inte somna innan kl.2 på söndagarna..

Kommentarer
Postat av: Vargakvinnan

nå? hur gick det med insomnian? du kan få låna min om du någonsin behöver vara sömnlös. :)

Postat av: Jerk

jodå..det gick väl bra..såg hela matchen :)

2007-02-05 @ 22:25:52
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback