Märkligt..så här brukar jag inte skriva..

Jag vill också se en pingvin på fyllan!!

Tränat idag igen..
Imorgon kommer dotra..
Har lökat alldeles för mycket på jobbet idag..
Bara en vacker tjej på spinningen..
Får nog sota för mitt lökande imorgon..
Tyckte nog jag fick ett leende av städerskan då jag gick från jobbet ikväll..
Sa prosit till kassörskan på Ica..
Kom till jobbet redan nio..
Funderar på hur jag ska introducera min musiksmak till dotra..
Tänker äta mängder med godis på lördag..
Efter jag och dotra ätit min hemmagjorda lasagne..
Finns tydligen råttor i källaren..
Behöver nog träffa en tjej mer än jag vill..
Alla måste leta efter sprickor och hål i sina källarförråd..
Måste komma ihåg att raka mig imorgon bitti..dotra vill inte att jag är skäggig..
Har någon sett mitt källarförråd??
Förstår inte varför jag inte är mer störd över att Johanna Sällström dött?
Det är överfullt, går inte att ta sig in i det..
Flyttade en liten utbildning jag skulle haft nästa vecka till någon gång i framtiden..
Var en vikarie på spinningen den här veckan också..mer förtjust i Mona..
Han som kör spinningen på måndagar känner igen mig nu..
Fast vem vill ha mig egentligen?

Kommentarer
Postat av: Blue

Önskar dig en trevlig helg med dotra din.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback