Måste bli en golddigger för att överleva nu..

Var inte bara trött och hängig igår..imorse när jag vaknade (i tid för en gångs skull) hade förkylningen brytit ut...snorig..tung i huvudet...kände att jag inte orkade gå till jobbet sjuk...är ju fan..nu blir det löneavdrag nästa månad också..så är den månaden förstörd..tycker jag borde få en belöning som så osjälviskt stannar hemma, så jag inte smittar några andra..

Alla som jag inte smittat genom min osjälviska handling borde skänka mig en krona..så jag slapp förlora pengar...tänk själv hur många människor jag skonat genom att inte åka tuben mellan Skanstull och Kista..sen de på jobbet också...

Förväntar mig givetvis ett stort tack när jag återkommer till jobbet..

Näe...jag behöver ingen Echinagard..jag håller inte på och dö..visst kommer jag idka lite självömkan i soffan idag, men det är nog mer av den monetära arten än om att jag är döende...

Trista är att jag givetvis var på väg ikapp på jobbet också..eller ja..mer nära att komma ikapp än på många månader..

Tar det som en man och skyller på dotra..som vanligt..hennes energi tröttade ut mig så jag var mer mottaglig för förkylningsviruset..så är det givetvis...lustigt att förkylningen kommer när jag för första gången den här vintern använt halsduk i några dagar...

Nåväl, har två dvd:er jag inte tittat på än, så det blir det väl nu...Konungens återkomst..har fortfarande inte sett de två första, men nu väntar jag inte på at jag ska få tummen ur längre..tittar på den istället..sen har jag Smala Sussie också..har jag visserligen sett några gånger, men eftersom jag är ständigt kär i Tuva går det bra att se den igen...

Så, nu är det bara att tycka synd om mig..kom igen nu..visa vad ni har..

..Näe förresten strunta i det...jag klarar mig bra ändå..tänker ni inte komma hit och stryka håret ur pannan medan ni låter mig vila huvudet mot er barm så kan det nog vara skönt att vara ifred...jag trivs själv så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback