Mitt största fan..

Det är jobbigt ibland..jobbigt när man gör 1 mål och 3 assist på två matcher och ändå tappar kontakten med den som leder poängligan..jag är nu uppe i 14 poäng (5+9) på 8 matcher...Nicke, som leder, gjorde väl 9 mål bara idag..hopplöst efter..vi vann iaf med 9-4 och 13-1..

Men ändå..första matchen gjorde jag 3 assist..det kändes ganska bra även om jag sköt väl dåligt..dotra var och tittade..hon var nöjd..du var bäst pappa (om man inte är sin sjuårings idol när det kommer till sport är det iofs väldigt illa..)..så jag var ganska nöjd..kändes som att jag var med..

Andra matchen..jag missade allt..sköt utanför hela tiden..fick ett dunderpass och lyckades styra bollen i masken på målisen..tiden gick..skulle dotra inte få se mig göra mål..i slutet av matchen tyckte Nicke synd om mig och gav mig ett pass som gjorde att jag fick öppet mål..äntligen, jag jublade...tittade mot avbytarbåset för att se vad dotra tyckte...då håller hon på och leker bakom en pelare..hon har missat när jag gjorde mål...suck..

Hon tycker fortfarande att jag är bäst..det är en liten tröst iaf..men hon missade mitt mål...

Nu ligger hon och sover..trots att vi hade lite olika uppfattningar om hur man varvar ner..hon började hoppa upp och ner från min säng..inte riktigt vad jag tänkt..nåväl..får se hur pigg hon är imorgon bitti..jag kommer inte vara pigg..min energi är låg, låg...kanske bör gå och lägga mig jag också?

Jodå..jag har hamrat in i henne att jag gjorde 1 mål och 3 målpass..så hon kan skryta för mormor imorgon..har även retat henne för att hon missade mitt mål..

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Enligt mig så är det helt fel, jag klarar inte av det =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback