Only for Yvonne..

Mina tankar om Alla hjärtans dag kommer till kvällen, men jag har lovat en sak..

Vonsan har listat allt hon tycker hennes läsare ska köpa till henne på Alla hjärtans dag..en riktig golddigger är hon Yvve..nåväl..efter att ha konsulterat min plånbok och konstaterat det faktum att jag inte har en aning om var hon bor, så fick jag helt bortse från hennes profithunger och istället bjuda på något andligt..en dikt om gud var det tänkt..det blev om guds hemvist istället...

Hemma hos gud 

Fort fort bara 60 minuter kvar

Byt tröja, på med halsduken

En sista titt i spegeln

Andas in, andas ut

Ser bra ut, lugn nu bara

Stanna vid korvmojjen

Köp 1 kokt och 1 grillad med bröd

50 minuter kvar

Långt bort hörs sången

Eller är det bara i fantasin?

Den nervösa promenaden över bron

Snart framme, andas lugnt

Gåshud på armarna, jag närmar mig

Solen skiner, sorlet ökar, jag är inte ensam

Inne, letar upp min plats

Tittar mig nervöst omkring

Nu är jag hemma, hemma hos gud

Just idag är jag stark..

Ha en trevlig Alla hjärtans dag Yvonne..krya på dig..


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Sockerpojk :o)

Postat av: Jerk

tack..tror jag :)

2007-02-14 @ 23:10:29
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback