Vad ska jag med tjej till egentligen?

Aldrig får man vara riktigt glad..var på ett möte idag där kontentan var att jag skulle få avlastning på en uppgift..det är första gången sedan jag steg innanför portarna på företaget som ett möte slutat med att jag fått en lättnad och inte fler uppgifter..

Klev upp i tid gjorde jag också..var på jobbet redan före nio..vilket fick till följd att Mästerplaneraren undrade vad klockan var egentligen..han blev orolig redan när han gick igenom Kista Galleria och såg at Italienaren började ställa fram salladen..

Jobbet var..eeh..jobbigt (jag vet..jag är en virtuos med ord..leker fram nya jämt och ständigt..har ett aldrig sinande ordförråd..)...men överkomligt..vilket antagligen betyder att jag resignerat..

Hälsade på städerskan som brukligt är..sen gick jag för att träna...spinning ja..envis som satan..väl där får jag som vanligt min plats längst bak..men framför mig finns det inga skönheter denna kväll..till vänster en benig, 1.95 lång räka..rakt fram..nån annan mupp och till höger någon som inte för fem öre höll takten..samtliga män..till höger en man..okej, tänker ni..hon som håller i passet hon är ju bra läcker iaf (utom då hon skriker "starka ben" kanske?)..icke då...vikarie..en man..som om inte det var nog får jag ont mest överallt under passet..höger vad är trött, främre lårmuskeln på vänsterbenet är ännu tröttare och tröttast av alla är ryggen..fanskapet drog två låtar på raken där man stod upp..ryggen orkar inte det

Och fan vad det retar mig när benen och lungorna orkar mer..nåja..imorgon är det vilodag, sen siktar vi på ett pass på lördag, ett på söndag och slutligen ett på måndag..sen är jag redo för Beach -07 (eeh flohabba-stranden då..)..

En sist helg på ett tag då jag inte kommer prata med någon förutom ett hej och sen ett tack till kassörskan på ICA..för nästa helg kommer dotra..då blir det mysa och konstant tjatter i öronen..jag längtar redan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback