Blå, blå utmaning..

Ok, utmanad av Blue
Jag plitar ner 5 påståenden om mig..ett av dem är falskt..gissa vilket

1. I min ungdom fick jag 3 semesterresor till USA betalda av min 4 år yngre amerikanska flickvän, som jag för övrigt träffade på nätet, och hennes föräldrar.
2. Jag och en polare drack after shave för att bli berusade när vi var unga.
3. Jag har fått Henke Larsson att le lite snett i Globen när jag lätt upprört förklarade att man kommer fan i tid till matcherna eller väntar till avbrott i spelet innan man letar upp sin plats.
4. Jag har fått en programledare på P3 att skratta när jag i direktsänd radio förklarade att det är för tråkigt att springa (apropå en kommande match i fotboll).
5. Jag har åkt taxi med Magnus Hedman i Glasgow..jag betalade inte...

Fan, vad tråkig jag varit..nåväl..svaret kommer om någon dag..fram tills dess står det fritt fram att gissa..Utmanade blir de som känner sig manade och ännu inte gjort den häringa listan..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Blue

Du har väl aldrig haft nån flickvän??? Hehe sorry, kunde inte låta bli... men jag gissar på alternativ 1.

Tycker inte det var tråkiga saker... mjo förresten.. en massa sport bara... *ler*

Postat av: Ellinor

Jag chansar på 2:an, även om det är en typisk ungdomsgrej så kan man väl inte vara SÅ dum..? :)

2007-01-07 @ 22:47:42
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: Stefan

Henke måste det vara.Det är inget jag har hört du har skrutit om:p

2007-01-08 @ 15:08:37
Postat av: Stefan

Förövrigt var det en god smak på parfymen.
Lite rökig ock en doft av lavendel.

2007-01-08 @ 15:11:00
Postat av: Taz

Har inte heller hört skrytet om Henke, eller så har jag inte lyssnat som vanligt :)
/lillebror

2007-01-08 @ 19:48:18
Postat av: Linda

Hrm... Jag trodde 5an var falsk men jag blir osäker när de som verkar känna dig säger 3an...

2007-01-09 @ 08:06:45
URL: http://blogg.passagen.se/lee79
Postat av: Jerk

Blue: 1 har jag haft..eller va fan..det är väl fler, men det var i ungdomen..
Ellinor: så dum kan man va :)
Steff: Ja..fusk..du visste ju de andra.
Lillebror: lika för dig..ni kunde väl hållt käft??
Linda: Jo'ru..har även pratat med Peter Siepen på Bügel..I'm down with the rich and famous..typ :)

2007-01-09 @ 22:21:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Jerk

Kommer Stefan ihåg märket då? :)

2007-01-09 @ 22:21:59
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback