Boring Borat..

Jag ser på konståkning på tv..herrarnas fria program..borde jag bli orolig då? Vänta betyder det att damernas korta är imorgon? Fan..då missar jag ju det..

Imorgon ska jag till fiendeland..typ..ska på börsen och kolla på R.E.A. med jobbet..vår julfest..kan tyckas lite sent, men det är väl mer standardtid vad gäller leveranser hos oss..

Jag bröt en trend imorse dock..dök upp redan halv nio på morgonen..håller jag i det imorgon går jag plus på flexen den här veckan också..är iaf lugn för att jag inte kommer att sitta ensam kl.17 med en massa förfrågningar imorgon..vid den tiden ska jag sittamed en ölburk i handen och ljuga tillsammans med andra kollegor som går direkt från jobbet till börsen..hade väl inte tänkt göra så från början..hade tänkt åka hem och fräscha till mig, men mina miserabla morgontider tidigare i veckan har fått mig att tänka om..behöver timmarna..behöver tiden för att kanske kunna knapra på lite mer av surdegarna som ligger på bordet..

Det var fan kö stundtals idag också.gör det här..gör det..tror snart man kan se ett spår av en stig mellan mitt skrivbord och innesälj..får nog be Sigge löneförhandla åt mig i år..Tiotosen mer ska du ha Jerker..säg det tiotosen..han skulle jag haft som chef nu..realistiskt är väl en femhundring..statistiskt kanske 3-4000..det statistiska kommer inte att hända

Statistiskt oväntat är iaf att jag drog på kärring-spinning idag igen..tredje träningen denna vecka..bör alltså komma upp i de fyra jag ska (innebandy på söndag)...åh jag känner redan hur fettet bara flyter av mig..ja, tjena...längtar till den dagen man kanse konturerna av käkbenet..nu är det fan för illa..turligt nog blir ju mars en helvetesmånad rent ekonomiskt så då borde jag bli nykter och det borde ge resultat..

Den här månaden blir bättre och bättre..fick ett sms av en av mina olycksbröder från Gävle kvällen före nyår..Tågkompaniet har betalat taxiresan nu, så han ska föra över 700 pix till mig..hmm..slösaslösaslösa? Eller kanske lite mer vuxet se till att jag överlever mars också?

Nåväl..imorgon är jag kung i baren iaf..sen får jag gråta blod över hur jag kunnat spendera en så ofantlig summa och ändå gå hem med en McFeast & Co..

Kommentarer
Postat av: Elin

Äsch, enda anledningen till att killar kallar det för kärringspinning är att det är så jävla bra träning och så jobbigt så ni orkar inte ;P

Det finns inget skönare än att kliva av den där hojjen efter ett riktigt hårt och svettigt pass =)

Postat av: Jerk

Nää..jag kallar det kärringspinning för att det inte finns någon boll med..och så för att jag varje gång känner av ryggen, så jag känner mig som en kärring :)
Fast nog är det bra skönt efteråt..men jag kan tänka mig andra saker som är skönare.. :)

2007-01-26 @ 11:00:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback