Har jag inte härdats nog nu?

Fråga: Varför tycker jag det är viktigt att skriva ett inlägg klockan sju på nyårsdagens morgon samtidigt som jag är så berusad att jag måste använda pekfingervalsen?

Och varför slår jag igång videon och försöker titta på Dr Strangelove, när jag ändå somnat innan den första scenen är över?

Varför ligger jag och sover i 7 timmar på soffan i bar överkropp (utan att frysa)...och hur kommer det sig att jag ändå lyckas vända på mig och sova 2-3 timmar till utan problem?

Varför ringer hela sthlm efter hemkörning på pizzan så jag blev tvungen att gå ut och hämta den själv?

Hur lyckades jag tappa en full ölflaska ur rocken inne på Donken kl.4 imorse?

2007 började hårt...en tröst i bedrövelsen...jag har pengar över från gårdagen...Bajen-shopen here I come..

/Jerk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback