I'd like to re-phrase my last statement..

En sak från festen..det var bordsplacering och när man kom dit fick man ett kuvert...en del var lagledare..de fick en penna också (frågesport..den mitt lag vann..utan hjälp av mig)..

Iaf, i kuvertet fanns det samtalsämnen om inte alkoholen börjat verka än...olika i olika kuvert givetvis...en som kom upp "Har du gjort bort dig någon gång?"..Kunde inte komma upp med något just då..

En timme senare drar jag en av mina lappar..."Om du fick byta kön varje dag, vad skulle du göra då?" Stå upp och pissa var ganska vanligt hos kvinnorna runt bordet..Jag? Skulle nog ligga i sängen och leka med mina bröst...Va? inget annat? Nej, varför skulle jag vilja vara tjej..det är det enda positiva jag kan komma på (graven grävs djupare och djupare)...till slut säger jag...ni vet den där frågan om att göra bort sig? Kan jag ändra mitt svar på den...

För övrigt så undrade vi runt bordet om tjejbröst och killbröst känns annorlunda (här förutsätts att killen ifråga är så fet att han odlat bröst)??

/Jerk


Kommentarer
Postat av: Skinndrottningen

Hahaha ja den där var bra!!! Synd att jag missade diskussitionen:) Men jag fick tidigt en resumé av det... Jo vi anade att det ämnet kunde ställa till det för vissa...man fick ju själv välja nivå...

Skönt att du kom hem ordentligt iaf..och hittade mobilen.

2007-01-03 @ 13:26:00
Postat av: Jerk

jo..mobilen ja..max 2 fickor borde det finnas på jackor.. :)

Postat av: Blue

Hahaha. helskön berättelse.... för att inte tala om ditt svar på kommentaren här ovan.

Själv tycker jag att det borde vara lag på att man inte får ha mer än två fickor alls tillsammans på sina kläder.. jag får alltid "panik" när jag inte hittar mobilen, nycklarna, rätt nycklar om jag har jobbarbilen....

2007-01-04 @ 22:50:27
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Linda

Tjejbröst är oftast lite mindre håriga och ibland lite mjukare än killbröst. Vi undersökte detta på nyårsfesten jag var på. Såg nog ganska kul ut när alla på festen stod och tafsade på varandras bröst.

2007-01-05 @ 18:57:49
URL: http://blogg.passagen.se/lee79
Postat av: Jerk

Hmm..börjar önska att jag varit på samma nyårsfest som dig istället ;)

2007-01-05 @ 19:11:07
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback