Missade daten med Ikea idag också..

Fan..jag är ju bedrövlig..är fortfarande som någon slags tonåring..tog mig inte upp i förmiddags heller..hade ställt klockan på 10..tänkte det var lagom..sedan duscha och så åka till Ikea..

Vaknade av alarmet..tyckte det var väl tidigt..kan snooza lite...vaknade igen strax efter kl.14...nähä..skippar väl IKEA idag också då...åh vad bra att jag ska jobba imorgon..min dygnsrytm är perfekt för det..

Har iaf precis bokat tvättid och slängt i ett par maskiner..så det får jag gjort...har även dammsugit..duktig Jerk...synd bara att det saknas en massa IKEA-grejer i ditt hem..du vet som du hade tänkt köpa i tisdags..mutter mutter..

Får alltså åka ut i helgen om inte dotra kommer imorgon...måste nog ringa hennes mor ikväll..så jag får reda på det..antagligen ska jag inte ha henne eftersom hon inte hört av sig, men vem vet..

Det var ju så lätt...en halvhög bokhylla, brödlåda, ett par förvaringslådor och lite mer grejer..inget svårt alls...lik förbannat...har jag lyckats skjuta upp det i en evighet...Jerker, klantig...Jerker lat...

Hmm..behöver visst ingen flickvän för att skälla på mig...bara få lite större bröst också så kan jag leka med dem själv..allt klart...

Jag vill ha en bil nu...så skönt..kört ut..handlat grejerna..packat dem i bilen och åkt hem..

Nåja, titta lite på slalom nu...sen ta ur tvätten och slänga in i tumlaren och torkskåpet..gå och handla lite..

Imorgon..jobba...
Ikväll...ångest..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jag är ledig imorgon - ska ta en sovmorgon :)

Postat av: Blue

Jag har bil.... *retas lite* men inte f-n kommer jag iväg till IKEA nå oftare för det.

Jo i lördags var jag dit och fyndade. De hade halva reapriset i fyndhörnan på platta paket.

Ett litet glasbord som kostar 200:- fick jag för 67.50, det kallar jag fynd.

Vad ska du med det till undrade sambon när jag kom hem.......

2007-01-04 @ 22:43:02
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

Vonsan: kul för dig..själv har jag varit vaken hela natten.. :(
Blue: Men..prismässigt var det ju ett fynd..fast vad skulle du med det till? ;)

2007-01-05 @ 05:51:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Tja.... inte vet jag. *asg* men håll med om att jag TJÄNADE pengar på det bordet. *nickar entusiastiskt*

Jodå det står uppställt här hemma med en fruktskål uppepå och ser sååå fint ut så. Mitt ivägen är det bara, så endera dagen "fastnar" väl sambon i det med foten och ser till så glasskivan går i kras. *muttrar* typiskt honom att göra så.

haha

2007-01-06 @ 20:21:22
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

hahahaha..nej..jag kan inte hålla med om att du tjänade pengar..ett fynd sträcker jag mig till :)

2007-01-07 @ 01:48:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback