Sleepless in Sthlm

Note to myself: Om du inte kan sova och vid halv fyra-fyratiden ger upp för att istället somna till en film..välj för i helvete inte "A love song for Bobby Long"..

Förutom det uppenbara att Scarlett Johansson är lika förtjusande vacker som vanligt, så nog fan är filmen gripande också..Travolta, av alla scientologer, gör en alldeles lysande insats..det blir helt enkelt omöjligt att somna...skulle valt Barbarella istället..om nu inte Jane Fondas nakenscener i början väckt mig då..

Det enda som fick mig upprörd var hur filmen hackade i slutet (skulle det inte bli bättre med dvd??)

En undran till (efter att ha sett slutet på extreme makeover på femman) om två fula människor plastikopererar sig och skaffar barn..blir inte ungarna fula ändå? Eller kommer de att få plastikoperationer i present??

Nu ska jag ta mig en dusch och åka till jobbet..hoppas Pressbyrån är öppet..jag behöver ett nytt månadskort..

Undrar hur många som kommer att få en hjärtattack av att se mig på jobbet före kl.8?

En sista fråga..hur många timmar kommer jag att orka vara uppe nu? för att fixa ordning dygnsrytmen måste jag väl vara vaken till 22-23 ikväll iaf...orka

Hoppas ni får en bättre dag...första dagen på jobbet 2007...börjar med att jag legat sömnlös en hel jävla natt..suck...

/Jerk


Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är den helt underbar! En riktigt bra film.

Postat av: Jerk

Den var ju det..jag hade hoppats att den skulle vara lite halvdålig..sådär så att jag hade kunnat somna ifrån den..icke då..blev bara piggare..

2007-01-05 @ 19:09:04
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Sara

En hel arbetsdag utan att ha fått sömn, det är plåga det.

2007-01-07 @ 04:21:38
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Jerk

Yup...men sen har jag sovit mest hela tiden :)

2007-01-07 @ 16:04:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback