Why be an average guy any longer

Kl.17..ptsch..första ölen öppnad..alla öppna program i datorn släcks ner..här ska det supas..Ikväll ska det äntligen avslöjas om jag har något finskt i blodet eller om jag är renrasig skogsbo med en sjuklig böjelse för Götgatan...

Nu är den tio över...passar på att slänga iväg ett inlägg innan alkoholen tagit över tankekraften helt..medan jag fortfarande kan stava till integritet...i natt kommer jag komma hem stinn av alkohol och McFeast hur pigg som helst..hmm...vad göra..slå på en film om det inte är något på tv...slå på datorn en vända, kolla andra bloggar (som jag ändå måste läsa om under helgen eftersom jag inte kommer ihåg vad de skrev), kanske lägga in något pinsamt insmickrande inlägg hos någon) och sen kommer jag fram till höjdpunkten..jag måste skriva om kvällen..det blir en massa svammel om alkohol, krogar och människor jag förälskat mig i..

Dagen efter straffar jag mig genom att låta inlägget stå kvar..så kanske jag lär mig till nästa gång..aldrig att jag lär mig..

Kommer antagligen fylle-smsa och fylleringa också..så jag kan få lite ångest över det..är så förbannat korkad så jag raderar alla meddelanden innan jag går och lägger mig..dagen efter känner jag ångest..vet jag skickat en massa meddelanden..kollar i mobilen..inga kvar..fan, undrar vad jag skrivit och till vem?

Tittar sen till utgående samtal..hmm..oj..varför försökte jag ringa henne? Och den här..hon hatade mig redan första gången jag ringde? ångest ångest..borde byta efternamn till Ågren..

Nåväl..kontorsnissarna på jobbet pockar på uppmärksamhet..de har väl ingen att reta stackarna..får väl gå till köket och ta skit (och ge desto mer..)..

Vi syns på R.E.A. ikväll..det är jag som hänger i baren vid nio-tiden och sluddrar fram frågan varför jag inte får beställa någe mer..sen drar jag hem till Söder där de släpper in vilka slödder (yours truly) som helst på krogarna..jag kommer inte vara på Big Ben..

"Det finns inget att göra i den här trista förorten
Det finns ingenting här för oss
Nej, ursäkta jag överdrev lite kanske
Vi kan ju knarka, supa & slåss"

Kommentarer
Postat av: Annen

Haha! Låter som vilken fredagskväll som helst för en svensk person :P Ha det så kul!

Postat av: Jerk

jodå..det var bra..slutade på donken med VDn..kan jag inte få sex kan jag väl ändå snacka skit med högsta hönset :)

2007-01-27 @ 04:55:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback