You got the problem? I got the solution to pollution..

Hur häftigt är det egentligen att panta tomburkar?
Gå med en liten ICA-kasse och få 6.50..mer var inte baksmällan värd liksom..nu kan man iofs skänka pengarna till välgörenhet om man vill (sist jag pantade med dotra frågade jag om hon vill skänka pengarna..ett jätte NEJ blev svaret..jag har tydligen en blåmoderat till dotter..ska nog skicka henne på proggläger..).

Jag menar..om man iaf kom med en fet sopsäck med tomburkar..då känns det lite häftigare..det var ännu häftigare när man var 20...tjena, här har ni en populär kille som har råd, lust och tid att festa järnet..ska bara panta den här så jag får råd med lite chips till nästa förfest...

Jag som fortfarande är i 20-årsåldern (ni kan ju låtsas iaf?) tycker fortfarande att det vore häftigt om jag kom med en sopsäck med tomburkar att panta...nu är ju inte så fallet...inga fester hos mig inte...bara någon enstaka burk innan krogen..det tar två månader att få ihop en töntig ICA-kasse...

Och en sådan vill man inte ha stående i köket och lukta apa..hur löser man det?

Enkelt, först köper du en balkong för 100 papp sen ställer du ut kassen på balkongen och väntar på nästa storm..vips har du löst problemet och slipper gå och panta...tro mig..det funkar skitbra..har du otur kan någon burk bli kvar på balkongen..då är det bara att vänta på nästa storm..den kommer...

Kanske trist för de som får städa upp innergården på tomburkar, men det är väl ändå inte mitt problem??

Kommentarer
Postat av: S

haha ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback