Anyone for tennis?

Undrar om hon ska ut idag också? Eller inte?? Ska jag ringa? Eller ska jag chansa på att hon ska till tältet?

Shit, första gången det var något på g åkte jag på klassresa till England, när jag kom tillbaks var hon ihop med en annan..det var 1990...iofs...jag var också ihop med en annan efter den resan...en Thåström-tokig tjej från Avesta...jag har alltid varit starkare hos utomsocknes...

Suger lite på en första öl...lillebror tittar på Troja...det är en seriöst värdelös film...taskig dialog, ointressanta krigsscener...enda behållningen är en inoljad Brad Pitt...räcker kanske inte för mig då...

Ska dra mig in till Grönland (centrum) snart...frukost..pizza tror jag..sen hitta en fest för kvällen...bara en kväll kvar, sedan tillbaks till Söder och ensamheten...

Undrar om lillebror ska med också? Innan han åker till godset....festade med Torsper-bröderna igår...blev osams med en av mina bästa vänner (han reagerade över att jag kallade honom en 47-årig bitterfitta..typ)...jag gjorde inte det, men han tolkade det så...vi är säkert vänner igen ikväll...vi är ju män...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback