Bra jobbat Jerker, verkligen..

För första gången i juli (eeh..tror jag iaf) försov jag mig imorse...och varför gjorde jag det? Jo, därför att jag har så mycket att göra på jobbet att jag ville komma tidigt, så jag ställde klockan en timma tidigare...snyggt jobbat Jerker..jättebra..visst hade du kul sista timmen då du var ensam kvar? Du kommer säkert tycka det imorgon också..den sista timmen när du är ensam kvar igen...

Och fredagen blir jättebra..kommer inte alls känna mig skitstressad..jätterolig början på semestern..

Kommentarer
Postat av: S

du har alltså tagit upp bloggandet helt? :)

Postat av: Jerk

Verkar inte bättre..det var jobbigare att hålla sig ifrån den än att skriva något i den..synd att jag inte orkade göra om den bara, men under semestern kanske..

2007-07-26 @ 09:10:14
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback