Får jag vara kär eller?

Vad roligt att fler läste min blogg när jag inte skrev något *mutter mutter*

Annars..Cecilia heter hon..hennes ögon är..ja..vad ska jag säga..mörka som..vackra som..skitsamma..det är så viktigt att jag inte ens fylleringer henne..jag törs inte..hon är..

Kan jag bara få henne att tala stockholmska är det klart..då ska vi gifta oss...mitt fylle-sms skrev "jaha bor du där"..

Ni ser själva...ni hör...ni har läst mitt patetiska liv...nu bygger livet på en kort blond tjej...

Fan...

Kommentarer
Postat av: Blue

Självklart får du vara kär...
Men sanningen å säga.... bloggvärlden kommer förlora en blogghjälte om du inte längre bloggar om dina vedermödor.... *ler*

Postat av: Jerk

tänkte kanske ringa henne idag..samlar mod just nu (läs: dricker öl..)..
Jag brukar inte få vara kär..

2007-07-21 @ 13:29:08
Postat av: Jerk

Cliff: Din kommentar fastnade i filtret eftersom du hade med en länk..och du fick mig att tänka lite (jag vet otroligt)..så jag tog bort hennes efternamn..det var hon ja och nej..inget ragg..men hon är inte singel längre..hon fick ragg :/

2007-07-23 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback