Honey I'm home

..hemma igen..efter att ha varit hemma och sedan mellanlandat hemma innan jag tog tåget hem hit..

necessären är också hemma..fast fel hemma..den blev kvar i skogen..och eftersom jag talade med Susfu alldeles försent, så kommer jag att vara Mr Stinker på tuben imorgon..varken tandkräm eller deo hemma..tror jag har något risigt schampoo iaf..

Jo, Susfu påminde mig om att det finns 7-11 i sthlm...jag är uppenbarligen mentalt kvar i glesbygden..där allt är stängt på söndagar..

Knotten i fredags har gjort att jag ser dödsjuk ut om man tittar på mina händer..typ ebola eller något...då jag tänker på det längtar jag inte tillbaks..men det finns annat..kommer bild imorgon om jag orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback