Hur fan ska man kunna undgå att älska henne?

Jag ringde Cissi..efter mitt fylle-sms var hon orolig att jag varit ut till hennes lägenhet ett tag...hon jobbade..

På väg hem ikväll ringde jag igen....hittade inte henne under kvällen..hon var inte singel längre..

Jag? Fortfarande singel, men nygammal kärlek (igen)....

Träffade Jessica på Tom's..ingen mobil, inga pengar...förklarade hur bra jag tyckte hon var på fotboll..diskuterade kusin Kurt som hon gått i samma klass som..sen satt jag mig längst fram på postcykeln och hon skjutsade mig upp till parken..betalade bådas inträde (200 pix var..fast de skulle stänga om trekvart)...talade med hennes sambo..gick in och försökte dansa styrdans,..ärde mig nästan..vi gick av dansgolvet..jag hade roligt..då..då kommer hon...

Kumla-Carro...så mycket kärlek..så..förr...så..nu..så jävla vacker...vad lätt det hade varit om hon hade gått och blivit fet och ful...icke då...istället vackrare än någonsin och singel..givetvis bor hon i Stockholm också nu...blir kär i henne igen..

Försöker dansa styrdans med henne..hon tröttnar och vill inte låta mig föra "Du kan ju inte, vad försöker du dansa egentligen?"...blir bugg...lika dåligt resultat...till slut sätter vi en kombination...jag blir så glad att jag stannar upp och pogar..hon blir inte imponerad..jag blir kär(are)...

Följer henne ut från parken (som en kåt iller ungefär)..hon drar hem...ag tar postcykeln till Holarna..ensam...

Sa jag förresten att hon har Billy Opel som ringsignal?

Kommentarer
Postat av: Miss UD

Sicken otur med Cissi hon är söt den tösen.

2007-07-22 @ 09:28:03
Postat av: Blue

Naawww
Tänk om det kunde ha fått blivit nåt
Gå en danskurs så ska du se att brudarna blir imponerade till nästa år när du faktiskt KAN dansa styrdans... och dansa SAMMA styrdans som danspartnern... hihi

Postat av: Jerk

Miss UD: Precis om 1990..inget nytt har hänt..jag missar henne med en hårsmån igen..
Blue: Om Carro vill lära mig så..annars får det va :)

2007-07-22 @ 14:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback