I don't know who you think you are..

Kan väl inte få ut något klart medan jag äe påverkad, men...

Susfu är uppenbarligen storasyster till Lily Allen..i övrigt älskar jag hennes kontor...Lily Allen älskar jag ännu mer..men..fönstret ut mot Götgatsbacken...behöver ni en slav som gör vad som helst för 25'?

Och nästa som säger något elakt om Susfu eller Blue kommer jag slå ihjäl..se det som ett löfte...inte som ett hot..

Gott med mat, gott med alkohol, mindre gott att det slutade så tidigt..någon som fick ångest?
Jag fick iaf min promenad gatan ner...ett litet stopp vid K:a Bangata då jag satt mig ochh fylle-sms:ade lite..Susfu och Blue..jag är lite osäker på om ni vet vad som väntar er..Söta Sofia kanske kan ge er lite tips..

Nu sitter jag och försöker kontemplera..går trögt..Blue, ångrar du dig o blir kvar en dag till..ring..annars kommer jag att åka ut till förorten imorgon och leka flyttgubbe...Söder gråter..

Jo..
Blue har nog rätt...jag är ganska frustrerad..

Tänk på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback