Jaha, jag lever idag också..

Ryktena om min död är betydligt överdrivna..efter ett par, tre timmar på soffan lugnade magen ner sig, svettningarna slutade och yrseln försvann efter en natts sömn..vet inte..är nästan besviken över att jag inte blev sjuk..fast ändå inte..det kan vara skönt att få ömka sig själv ibland..

Givetvis, som vanligt, när jag blir lite dålig kom vanföreställningarna om att jag ska dö..det är nog en hjärntumör, varför skulle jag annars vara så yr? Eller så är det ett fästingbett, nu får jag hjärnhinneinflammation och kan aldrig mer prata...undrar bara när jag skulle blivit biten av en fästing? På Söderstadion förra veckan..satt trots allt nära gräset..

Undrar när de kommer att sakna mig efter jag dött? Hur många dagar tar det innan de ringer hem till familjen, innan låssmeden tar sig in? Kommer någon att meddela på bloggen att jag dött? Ingen kan ju lösenordet..

Så går det till när jag får lite yrsel och ont i magen..tro alltid det värsta, bli lite besviken när det visar sig att du bara ätit något dåligt..kanske glassen på jobbet, eller de där äckliga må gott-korvarna..kan även vara det friterade fläsket..

Nu mår jag okej, även om en magsjuka kanske inte varit helt fel..jeansen jag köpte sitter lite väl tajt runt midjan..å andra sidan..det är bara 34 i midjan den här gången..de senaste byxorna jag köpt har varit 36..alltså måste jag gått ner lite ändå..nu ska det sägas att det mesta av fettet sitter precis ovanför midjan, så det ser antagligen än värre ut nu..

Ska jobba lite nu..har trots allt varit här sen kvart över åtta, det börjar bli dags nu..först ska jag bara svara i sport quis-tävlingen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har mail....

2007-07-06 @ 13:26:19
Postat av: Jerk

:)

Postat av: Susfu

Hej! Maila mig ([email protected]) ställe att ses på. Gärna söder, vid åtta blir toppenbra. Och du skall få liteförhållningsregler att följa också ;-) Kram

2007-07-06 @ 14:06:05
URL: http://susfu.blogg.se
Postat av: Susfu

Ingen fara, nu vet jag :)

2007-07-06 @ 17:11:36
URL: http://susfu.blogg.se
Postat av: Jerk

Förhållningsregler? Jag som är så snäll och trevlig ;)

2007-07-06 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback