Ja..och nej...

Ja, jag är sexuellt frustrerad..
Nej, jag tror inte det kommer att ändras inom den närmaste tiden..eller på längre sikt heller..

Ja, jag tror på mirakel..jag borde få sex någon mer gång i livet..
Nej, jag begriper inte heller hur det ska gå till..

Ja, jag borde jobba istället för att sitta här och gnälla..
Nej, jag har inte särskilt mycket att göra, men det lilla skulle jag kunna fixa iaf..

Ja, mina krav är så låga att vem som helst skulle duga nu...
Nej, det betyder inte att jag blir förälskad eller kan tänka mig att vara ihop med vem som helst..

Ja, jag är sportfåne....
Nej, jag har inte bara sport i huvudet..den som tog sig tid skulle finna så mycket mer där..tomrum till exempel..

Ja, jag tycker om att flirta...
Nej, jag kan fortfarande inte ragga upp någon om så hela världen stod på spel..

Ja, jag är bröstfixerad..
Nej, hon måste inte ha perfekta bröst..det går så bra ändå..men större än mig är önskvärt..

Ja, jag är mer intelligent än genomsnittet..
Nej, jag har inte tänkt en smart tanke sedan jag gick på söderstadion första gången..och om det var så smart därom tvista de lärde..

Ja, det finns perioder när jag är nöjd med mig själv och inte bryr mig om vikten eller det gråa skägget
Nej, det är inte särskilt långvariga..jag har en spegel..

Ja, det finns dagar då jag ångrade att jag flyttade till sthlm
Nej, jag vill absolut inte flytta hem till Malung igen..inskränkt så det förslår..

Ja...nej...nja...nej, det var nog en trist idé till inlägg..

Kommentarer
Postat av: Anna

Satan, jag har nog mindre bröst än dig.

Postat av: Jerk

Hmm..fan också..fast för att vara säkra på saken kanske vi måste göra en ordentlig koll först ;)

2007-07-05 @ 18:02:41
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Jesper

Va fan då inskränkt? jävla 08!
Bara för att du vänsterhänt eller???
/Lillebror

2007-07-05 @ 21:37:27
Postat av: Blue

Nä det var ett prima inlägg... precis i din klass... som jag vill ha dem... *ler genom gråtrandigt ansikte*
Du är så härligt insiktsfull... eller nånting ditåt.
Tack för orden hos mig.... tack för att du läser...

2007-07-05 @ 22:18:34
Postat av: Jerk

Lillebror: ja..precis därför :)
Blue: insiktsfull? Du måste nog vara den första som sagt det till mig :) Tack för berömmet och hoppas det är bättre idag..

2007-07-06 @ 09:19:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback