Julihoroskop i Aftonslasket..

Vågen


Det blir gott om romantik i juli, i synnerhet under första halvan av månaden. Och det är tur, för du har gott om trassel att tackla på andra områden. Du hamnar mitt i problem som egentligen tillhör andra människor, släktingar och vänner. Det i sin tur leder till att du oroar dig mycket, och det tär på ditt humör. Då är kärleken en tröst, på den fronten har du tur och sedan spelar det mindre roll om du är på jakt eller om du vill utveckla ett förhållande som du redan har.
Bästa chansen: Lejon, Jungfru.
Bästa stället: På evenemang.
Bästa datumen: 20-21/7.

Bästa datumen är fredag-lördag v.29..på dansveckan..ska det bli en favorit i repris, ska jag alltså träffa någon som precis ramlat ut från fyllehäcken igen?

Hmm..förresten är inte Vonsan jungfru?

Kommentarer
Postat av: tk

Hon är nog det
"tanten"

2007-07-02 @ 19:32:16
Postat av: Jerk

haha..ja du ser..å andra sidan läste jag några andra horoskop också och hon får nog ligga i under juli som det ser ut..jag tror alla passade med en jungfru :)

2007-07-02 @ 22:17:25
Postat av: Annen

Så det är så min kärleksjuli blir alltså, härligt. Och första halvan av månaden ska jag ju iväg på semester med grabben så då hoppas jag på skoj ;)

Postat av: Jerk

Men är han Lejon eller Jungfru? ;)

2007-07-03 @ 14:37:30
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback