Mja, vilseledande marknadsföring tror jag visst..

Som sagt..pizzan kom..och sen har jag ägnat all min tid till att smälta den..en fet och flottig panpizza...nedsköljt med cola..åh vilken diet..men jag orkade verkligen inte kliva ut idag..kände att vädret gjorde det helt rätt att bara ligga på soffan och kolla på video..

Lustigt nog..helt plötsligt i sjunde avsnittet av Stockholmare så flimrar min frisörs brorsa förbi..spännande..

Nej, jag har inte strukit idag heller..som sagt..det var en dag av kontemplation..eller lättja..

Nej, åt inte upp pizzan..köpte ju en medium..nu har jag frukost imorgon...och det är konstigt att man kan tycka att det är värt 180 spänn för att slippa gå utanför dörren..

Lyssnar på irländsk radio just nu..de har rapporter från Bajens match i intertotocupmatchen mot Cork...hoppas kunna se den nästa helg..då är jag på Råsunda igen..fattar inte att jag varit där så ofta i år...

Pratade med dotra alldeles nyss..hon har fiskat idag när hon var hos mormor..hon fick 22 stycken..nu var hon hos farmor..om en vecka är hon här..vi ska på råsunda tillsammans...

Hmm..jag får nog be om ursäkt...jag ljög i rubriken förra inlägget..det kom inget bättre inlägg..jag skyller på pizza-koma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback