När tekniken fallerar och plånboken ekar tomt är det tungt att vara bajare..

Fan, det är såna här dagar som man skulle rånat pressbyrån och åkt ner till holland...Bajen spelar mot Utrecht...ingen tv-sändning...radiosporten rapporterar typ nada...officiella hemsidan kraschar eftersom vi är fler än två som vill läsa direktrapporteringen..på nätet finns det holländsk radio, men mitt ljudkort verkar ha lagt av..för jag kan inte få fram ett endaste litet pip (om jag nu ändå hade förstått något?)...ja, jag har kollat så det bara inte var länken..jag har inget ljud på datorn längre..

Jag har bara inläggen på Söderstadions forum att gå på...jag var så desperat att jag till och med reggade ett nick...

Nu sitter jag och F5:ar var femte sekund...det står 0-0 i paus iaf..så mycket förstår jag..

Det var lättare igår när jag satt på Kanalplan att hänga med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback