Och nu då? Var det här allt?

Flytten är klar..borde äta något nu..frukosten blev på McDonalds..en McBagel och en cola..nyttigt..hade tänkt gå igenom hela skräpmatscirkeln idag...sen avsluta med Ben & Jerrys..det kommer att sluta som med snuset..jag vägrar erkänna mitt beroende och hävda att jag kan sluta när jag vill..de första fyra åren, sen erkänner jag inför mig själv och det slutar med att jag måste bo på ett ställe där jag har nära till en affär som säljer B&J..

Känner mig lite sugen på att festa idag också..livet är så mycket roligare när man ser det genom berusningsfiltret..

En notering till mig själv: När du fylle-smsar och vill flörta med en tjej..försök att skicka sms:et till rätt tjej iaf..

Kommentarer
Postat av: Charlotte

haha you're too kind :D

Postat av: Blue

*asg*

2007-07-07 @ 17:56:36
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

skratta du..hon tog inte så illa upp tror jag..kanske..

2007-07-07 @ 19:30:57
Postat av: Blue

Men jag har för mig att du redan gjort just den noteringen förut.... eller nåt liknande iaf.

2007-07-07 @ 20:15:35
Postat av: Jerk

nja..däremot har Skinndrottningen förbjudit mig att skicka fylle-sms till hennes vänner :)

2007-07-07 @ 21:30:59
Postat av: Anonym

Haha oki

2007-07-07 @ 23:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback