Öltältssemester..undrar om Fröken Fräken fastnar i fylletanken i år också?

Ett kort inhopp..trots att jag inte gjort om bloggen än..

Om några timmar drar jag på kortsemester, eftersom jag förstår att ALLA är intresserade över att veta vad jag har för mig under denna långhelg, så får ni denna länk:
http://www.dansbandsveckan.se/

 

Ni lär antagligen inte hitta mig på några vimmelbilder där, men fotot nedan visar var jag kommer spendera den vakna tiden (det vita taket till vänster är öltältet)..

 

Ha det...

image40


Kommentarer
Postat av: Susfu

Lycka till med veckan! ;)

Postat av: Anonym

Hmm? Jasså det va det här som va ditt patetiska inlägg??
Du är aldrig patetisk ;)
öltält som är så vackra..särskilt från insidan..önskar dig en skön semester.Kram..

2007-07-19 @ 11:48:28
Postat av: Blue

Weeeeeiiiiaaaaa
Jerk lever...!!!!
Men oki... jag fattar... att jag och Susfu mfl har varit på dig och tjatat har du brytt dig nada om... men så snart en anonym skriver så då minsann då börjar du blogga igen.
Hahaha
Ha det så bra nu under dansveckan...

2007-07-19 @ 13:22:02
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: tk

lycka till Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit.

2007-07-19 @ 18:44:07
Postat av: Jerk

Susfu: Den började blöt iaf..och plus på Black Jack..samt samtal med en tjej som bor i Luxemburg och jobbar på bank..har de något fotbollslag?
Ano: jag är alltid patetisk..det är det som är så bra..man vet var man har mig :)
Blue: Yup så är det..hade ni bara släppt till hade jag börjat igen tidigare ;)
tk: eeh va? Nemo är väl en fisk? :)

2007-07-20 @ 12:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback