Re-cap av tisdagen

jag var tidig till jobbet idag..ville egentligen bara säga det..

Och att jag som såg fram emot att kanske städa i helgen..eller åtminstone supa mig redlös i två dagar glatt ställde upp för att hjälpa till med en flytt på lördag morgon..så nu måste jag ge mig ut i förorten och vara där redan så okristligt tidigt som kl.9...han flyttar hem till byn igen så jag behövs iaf bara för att flytta ut alla lådor och möbler till flyttbilen..jag slipper kånka in det i en ny lägenhet utan hiss..

Nu ska jag sova..och fundera vem
Miss Upsey Daisy är...

Imorgon tänker jag komma in i tid till jobbet och sen..eeh..skit..rensa mail kanske..fortsätter det så här behövs jag snart inte längre..annat än att vara kitchen-bitch då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback