Back from Chinatown..

Jag suger som bitter cyniker, när jag som bäst avnjuter mina 800 tacos sitter jag samtidigt och tittar på Extreme home makeover och de där jävla jänkarungarna och jänkarmorsan grinar mest hela tiden..vek som jag är klarar jag inte att stå emot utan sitter där själv och får tårar i ögonen..fan,det där programmet förstörde mina tacos..de blev alltför salta och sladdriga..

Tack gode gud för mord och galningar i CSI NY så jag kan bli den vanlige hårde och förbittrade mannen..

I övrigt..kom i tid till jobbet (skräll..på en måndag och allt..andra måndagen i rad..duktig Jerk)...försökte men klarade inte riktigt av att slita idag heller..fick lite gjort iaf, men inte så mycket som jag ville..skulle jobba till halv sju, men när outlook hängde sig gick jag hem redan kl. 18...

Åh, just det...Kina-resenärerna kom tillbaks också...med sig hade de nyheten att jag tydligen skulle göra allt..vad de än hade sagt på mötet hade mitt namn kommit upp..oroväckande eller upplyftande?

Jag och T fick iaf presenter..enligt chefen fick de två som fått mest uppgifter, men ändå inte fått åka till Kina presenter..bokmärke, pennhållare och visitkortslåda..med kinesiska tecken odyl...tack, men jag hade trots alt helst fått resa jag också...
Nu återstår bara lönen..måste påminna chefen om det imorgon..han går ju på semester snart..

Annars kände jag de första tecknen på att imorgon blir en jobbig dag..kändes i magen när jag var inne på Söderstadions forum..fan..skit, bara ett dygn kvar..det blir jobbigt imorgon...har lagt fram biljetten och tröjan så jag inte glömmer dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback