Big day today....

Alla i kör nu: GRATTIS JERK!!!

Till vaddå tänker ni? Det är måndag och med tanke på mängden alkohol han drog i sig i helgen borde han fortfarande känna sig riktigt bakis..kan han ha fått något i helgen..borde inte det varit ute på bloggen typ 5 sekunder efteråt??

Jo..inget sånt..inte säger jag grattis till att jag ska få två snarkande norrlänningar till rumskompisar imorgon heller..
Nej..det är större än så..trodde faktiskt jag skulle få sex innan det här skulle hända..

Va? Nej...chefen har inte gjort en kovändning och gett mig den lönen jag förtjänar...blir väl ett snabbt möte på torsdagseftermiddagen om det antar jag...

Jag kom i tid till jobbet idag!! På en måndag!! Har ingen aning om när det hände sist...

Sen var väl det roliga slut..jag fixar inte riktigt två dagars längre..kroppen och huvudet är segt...segare än en normal måndag...
Talade med dotras mor ikväll..jag får bo där tills på lördag iaf..nu behöver jag en plan för resten av helgen..tänkte stanna i Skåne, men vet inte var..sen hem till sthlm på söndagen..

För att fira att jag kom i tid idag blir det middag och öldrickning imorgon..moget och bra...

På onsdag ska jag spela fotboll..på gräs..har jag inte gjort på den här sidan millenniet tror jag..

Kommentarer
Postat av: Annen

GRATTIS JERK!!! ;)

Postat av: Jerk

Tack Annen :)

2007-06-05 @ 11:46:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Susfu

Duktig Jerk!

2007-06-05 @ 14:31:13
URL: http://susfu.blogg.se
Postat av: Jerk

tack tack..viftar lite på svansen..
Det höll i sig idag också.. :)

2007-06-05 @ 14:51:45
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback