Dags att åka och spränga bron...

Nu går jag snart in i bloggskugga för några dagar..begriper inte själv hur det ska gå till..inte läsa några bloggar..jag kommer antingen komma tillbaks till Söder som ett ångestfyllt nervvrak eller så kommer jag vara nyfrälst, sitta och lukta på blommor, agitera för det elfria samhället..

Blir spännande att se vad som händer...

Ha det gott go vänner (jo alla 2)..resten av er också då..
Jag ska ner till kontinenten..se Europa...kommer tillbaks som en ny människa..troligen rödbränd in i märgen då jag och dotra visst skulle gå och bada imorgon efter avslutningen...

På lördag blir det uteservering i Lund eller Malmö..

Min utlandssemester i år..förväntar mig att sommaren är över när jag kommer tillbaks för den sexuella frustrationen är nu outhärdlig..snart plockar jag på mig studentmössan och spelar med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback