Dags för en förändring..mitt nya liv startar här och nu...

Det börjar bli dags att förnya sig tror jag..jag har haft den här bloggen sedan december 2005..det börjar bli tjatigt..allt handlar om min sexuella frustration och gnäll om min vikt...så kan vi inte ha det..det finns människor med riktig ångest därute..jag odlar min lite chict sådär när det passar..
Hade jag haft någon som helst kunskap i html hade jag försökt göra något åt utseendet, men jag är helt lost..seriöst..när jag hade datakunskap i skolan lärde vi oss på Compis-datorer..förstå hur gammal jag är..tills någon snäll människa erbjuder sig en total makeover får den se ut såhär (jag betalar givetvis i natura..)..

Men, något kanske jag kan göra..så jag har ett tag funderat på att byta presentationsbild..fast jag kan inte bestämma mig för vilken som passar...

1.

Klassikern. Tagen en väldigt sen och blöt kväll på Blue Moon Bar, troligen strax efter att bartendern vägrat servera mig fler Gin & Tonic..min polare fick beställa dem sista timmen..
2.

För skojs skull..håret är ju ganska likt..
3.

Min farbror kallade mig Saddam..jag själv är ganska nöjd..dubbelhakorna syns inte..
4.

Okej, nästan samma..svårt att välja..korten är för övrigt från vinter 2006..jag ville se om jag kunde odla ett skägg..
5.

Den här har jag på MSN nu..jag sparade VM-mustasch ifjol..den blev ganska snygg..sen mötte vi Tyskland...
6.

Schlagerfjolla-kort..kanske något att ha..fast mina bröst syns..
7.

Dubbelhakorna syns visserligen, men samtidigt visar det mig när jag är igång med ett av mina stora intressen..dricka mig asjobbig..
8.

Bara för att visa att jag varit söt en gång i tiden..2 år gammal och redan i rätt färger, trots att jag bodde i Falun..
9.

Lite manligt sådär..med bössan i hand..licensen kom för övrigt igår, så nu är den min på riktigt..
10.

Hakorna syns inte på den här bilden, så det kanske vore något?

Så...nu har ni något att fundera på..kommer kanske, kanske ett trist inlägg om livet imorgon förmiddag, annars är jag i datorskugga hela helgen..

Kommentarer
Postat av: Blue

Ta inte 3:an eller 4:an för där är du asjobbigt lik min morbror...
Hmmm kort 8 påminner om brorsan och kort 3+4 påminner om min morbror... hua... är vi månne släkt??
Haha vet ju aldrig om vi är bryllingar kanske... mormor stammar från Dala-Husby och Hedemoratrakten. De flyttade en hel del när hon var liten.

Postat av: Susfu

5an får min röst
Kram

2007-06-29 @ 02:23:27
URL: http://susfu.blogg.se
Postat av: Jerk

Så Blue..vilken? Näe, vi är inte släkt, min släkt har aldrig rört sig runt Hedemora..ja, förutom jag då :)

2007-06-29 @ 10:20:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Jerk

Susfu..är det för att jag har stor näsa på den bilden? ;)

2007-06-29 @ 10:24:29
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: tk

1:an där finns det ngt vackert att titta på.

2007-06-29 @ 11:49:45
Postat av: Jerk

Men, jag är ju med på nästan varje bild? Jaha..du tänker på Gin & tonicen ok..mutter mutter..

2007-06-29 @ 12:01:39
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: S

Jag tycker femman!

2007-06-29 @ 12:45:57
URL: http://detsofistiskamanifestet.webblogg.se
Postat av: Blue

Ehhhh jag vet inte... jue... det var därför jag var så undfallande och koncentrerade mig på vilka bilder du INTE skulle ta... hahaha

2007-06-29 @ 18:41:31
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Olle

Det är ju lite Kenta/Cornelis över trean, både Bajen och arbetarklass måste ju vara ett givet val?

2007-06-29 @ 19:00:42
Postat av: gina

Men 1:n är ju DU, ett etablerat varumärke är viktigt! Dessutom den klart intressantaste bilden..

2007-06-29 @ 22:56:59
Postat av: Charlotte

Helt klart nummer två. Den kommer locka massa läsare =D haha. Femman är också klockren!

2007-06-29 @ 23:44:47
URL: http://chulls.webblogg.se
Postat av: Blue

Jag tror jag röstar med Gina... varumärket du vet... inte ändra nåt som funkar... hahaha
Ja, jag vet att du påstår att du har 5 läsare max... men det syns hitintills 6 olika signaturer.... och då är definitivt INTE alla räknade... det vet jag med sikkerhet...

2007-06-30 @ 02:42:48
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Cliff Hanger

Hehe...du såg ut som en tjej som barn med den där frisyren! Men det är preskiberat nu. Jag röstar på bild 5, du ser minst anskrämlig ut där. ;-)

2007-07-01 @ 15:47:51
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Jerk

Som det ser ut så vinner näsbilden..för övrigt kan jag hålla med Gina om vikten av ett starkt varumärke, men eftersom jag inte har det så kvittar det ju vilken bild jag väljer..vi får väl se om jag orkar ändra bilden..
Cliff..det där var ju 76/77 frisyren var helrätt då :)

2007-07-02 @ 10:01:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Cliff

Fööräldrarna till barnen som såg ut sådär rökte och drack mycket konstiga prylar då... ;-) Själv är jag född 77.

2007-07-03 @ 21:36:57
Postat av: Jerk

enligt min mor gjorde de inte det..fast jag tror henne inte..de ägde en rislampa..ingen som inte är pårökt har någonsin tyckt att en sån lampa är fin.. :)

2007-07-03 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback