Fast mest av allt vill jag nog ha sex..

Tillbaks från datoskuggan..mer rödbränd än någonsin...åtminstone på ryggen..
Går inte att skriva om helgen utan att det blir ett trist upprabblande av platser och andra tråkigheter...kom aldrig till Köpenhamn utan det blev lunch på Mando och lite öl på Moosehead bar i Malmö istället..sen Lund igen och dryga norrmän som sköt sönder champagneglas inne på Herkules...

Var även på Cellulit-VM på fredagen...aldrig att jag sett så många vackra slanka kvinnor fullastade med celluliter..den enda som var riktigt snygg var badvakten..helt säker på att hon ville flukta på mig..tyvärr för henne kom hon in i omklädningsrummet lite för sent, jag hade redan duschat klart..."Jag ska bara skrapa upp lite vatten"..jo, tjena..du har insett att jag är den hetaste killen här..och coolast eftersom jag bor i sthlm..så du vill se mig naken..

Dotras mor är fortfarande bredare än mig...yes, seger...

Båstad var väl fint...gick förbi Björn Borgs gamla villa...men inget för mig..jag fick knarka Clarityn för att överleva...
Lund och Malmö också fint..men det var inte sthlm..var alldeles för långt från Söderstadion...och så pratar de så konstigt...

Fick klart för mig att jag är mer underbetald än jag trodde..det stärker mig bara i att mina krav ska igenom..ska nog ta en funderare på om det inte är dags att söka sig bort..till hösten är det nog dags...

Fattar inte varför jag fantiserar om att ha sex med henne..hon är inte ett dugg intressant varken utseendemässigt eller personlighetsmässigt (kanske är de stora brösten?)..jag måste vara utsvulten...

Har nog bränt alldeles för mycket pengar den här helgen också...får snart skaffa mig en god man som portionerar ut pengar åt mig...

Talade med en tjej på Herkules..hon hette Rihs..eeh..Rhin..skitsamma började på R (tror jag)...men det är stort iaf..prata med en tjej sådär bara..kan inte ha varit så full heller eftersom jag nästan kommer ihåg hennes namn...

Dotra var söt på skolavslutningen...inser hur bra jag har det ändå..då vi är tillsammans finns inte det där gnället som finns i vardagen..men det gjorde det ändå inte lättare att säga adjö på lördagsmorgonen...

Den som tycker Skåne är platt har inte gått uppför backen till Båstads järnvägsstation med en fullpackad väska...en morgon kl.9 och det är strålande sol och 25 grader ute..

För den delen..jag älskar när det är varmt..eller älskar kanske är fel ord, men eftersom jag hatar när det är kallt så får ni inte ur mig något negativt om värmeböljan...

Har badat i saltvatten i helgen...näe inte havet...men vatten från havet i en pool...det var fan inte varmt..hur kunde dotra bada i 6 timmar? Jag hann läsa 120 sidor ur Klas Östergrens "Gangsters" iaf..

Vill ut och resa mer..jag vill till fler pittoreska småstäder med kullerstensgator...vill sitta på X2000 och susa fram i landskapet...vill landa på en flygplats som ligger insprängd mellan åkrar...

Kommentarer
Postat av: Blue

Välkommen hem igen....

Postat av: Jerk

Tack, tack :)

2007-06-11 @ 10:25:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback