Glad Midsommar!!

Har lyssnat och lyssnat på Lily Allen idag...kan bli min nya drog ett tag...

Och varför? Jag har inga planer för dagen, ska bara ta det lugnt, ligga och läsa, kanske gå på bio, kanske testköra som semesteralkoholist..definitivt äta en underbar middag..och då..varför får jag magknip 5 minuter efter jag klivit upp?
Efter en halvtimme på toaletten mådde jag iaf bättre...gick på Vi och handlade lite..strosade runt på Åhlens en vända och insåg att det var bråttom hem igen..varför?

Nu är det bra..nu har jag bara beslutsångest..jag vill se Blades of glory, men den går bara i förorten (inget alternativ) och kan inte komma på någon annan film just nu..blir nog..läsa böcker och sova istället..nog så skönt..

Mina tankar om att sitta på balkongen och dricka Rosé eller GT spricker nog också..jag är inte en som dricker själv..det är socialt för mig att dricka..äh..om några timmar skjuter jag heroin för att bota tristessen sätter mig på jägaren och gnäller om livet...

Annars känns det bra..ledig, tyst..tänkte ringa släkten och önska glad midsommar (samt säga åt mor att köpa öl åt mig till nästa helg), men annars inte prata med någon..bara ta det lugnt..
Så varför känns det miserabelt? Det är inte det, det är inte tragiskt heller..jag firar midsommar själv för att jag vill det och inte av någon annan anledning, jag kunde åkt hem till byn..orkade inte..jag kunde ha engagerat mig och letat efter en fest, jag valde att avstå från det..

Men, det som gör det lite jobbigt är att jag tror att alla tittar på mig och tänker "vilken ensam sate, hur många sätter pengar på att han tar livet av sig innan vi dansat färdigt runt stången?"...det är det som stör..vad jag tror att omgivningen tycker..Fan, omgivningen bryr sig inte ett skit..vi är i sthlm..äckelskallen från Täbys högborg..här bryr man sig inte om varandra..

Det måste vara min uppväxt som spökar..byn där alla känner alla...

Jag kommer säkert få depressiva tankar..men..normalt sett jobbar jag måndag till fredag...det är betydligt mer deprimerande..nu är jag ledig och jag tänker njuta av det..inga krav på mig ingenting..imorgon kommer jag kolla på fotboll igen...sen hålla tummarna fär att jag vinner drömvinsten och då blir jag så rik att jag kan vara deprimerad på ett betydligt mer klassigt sätt...sitta och gråta i en vindsvåning vid medis, tänka självmordstankar när jag åker helikopter upp till godset..

Vänta här nu..ligga och läsa, bara ta det lugnt..jag kommer få valkar i vänsterhanden efter dagen..

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

"...då blir jag så rik att jag kan vara deprimerad på ett betydligt mer klassigt sätt...sitta och gråta i en vindsvåning vid medis, tänka självmordstankar när jag åker helikopter upp till godset.."
Hahaha... störtskön galghumor. :-)

2007-06-24 @ 23:07:31
Postat av: Jerk

tack..tyvärr gick det åt helvete den här helgen, men nästa kanske..fick bara två radermed fyra rätt på Lotto2..nästa vecka då jävlar.. :)

2007-06-24 @ 23:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback