Grym bakisdag...

Det har känts som semester idag..solen har skinit och jag har legat trött och avsupen på soffan..en kort stund vid 12-13 såg det ut som om jag skulle göra något, men förutom lite tvätt och en tur till Läckergrillen var jag makalöst inaktiv...tog mig i kragen och köpte en pizza på kvällskvisten iaf...så jag garanterat ska kliva upp ett par hundra kilo...

Gårdagen var skön...lite trött, men inte bakis...några öl på balkongen med Kenny, en kort promenad och fler öl på Snaps uteservering..där jag för övrigt åt frukost, lunch och middag också..en välhängd biffstek...matchen sågs på Fenix...otrolig match...jag fattade ingenting på slutet..fick ringa en nyktrare kompis för att få ihop det till något sammanhang..jag satt i röd skjorta..hur tänkte jag?

In på 54:an när de andra svek...spela Black Jack..vet faktiskt inte riktigt hur det gick..tror jag gick jämnt upp..nästan iaf...blev bjuden på en rom & cola av någon okänt typ som också spelade..gick hem...stannade vid Läckergrillen och åt..

Jag måste sluta med det här..Anna Skipper skulle spontanantändas om hon hängde med mig en helg som denna..jag har ätit nog mycket fett för att täcka årsbehovet den här helgen...får försöka hålla mig nykter några dagar nu...

Ett tag idag när jag var som skitigast, fulast och äckligast var jag övertygad om att min drift var så stark att jag skulle kunna manipulera vilken tjej som helst i världen till att ha sex med mig..fast jag skippade det då jag insåg att det skulle krävas en viss ansträngning även för mig..

Hoppas jag mår bättre imorgon..jag behöver ta tag i köket..rensa det från snabbmatskartonger..jag behöver förnya musiken i mp3:an innan jag åker till Skåne..jag behöver boka tågbiljetten hem..har fortfarande inte klart vartifrån jag ska åka dock...

Kommentarer
Postat av: vargakvinnan

jag hoppas också att du mår bättre idag, det är en strålande måndag! :-)

Postat av: Jerk

jo..som spenderas på jobbet :(...men det är bättre iaf :)

2007-06-04 @ 11:09:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback