Kan den där jävla solen försvinna och ta frustrationen med sig...

Varför???

Ibland tror jag att jag är världens ytligaste människa...nu tittar jag på Girls of the Playboy mansion...och en av dem har förhäxat mig...givetvis Kendra...hon som verkligen ger blondinen ett ansikte...få se...om jag åker till USA och verkar cool och häftig, så kanske....ska bara kolla spegeln först så allt sitter som det ska..


FAAAAN!!!! Det funkar inte riktigt...inget sitter där det ska...vem fan har ersatt mitt sexpack med ett kylskåp..och vad gör de 3 kilo extra fettlagren runt halsen egentligen?


Skit okej, men jag kanske är rik iaf..det kan funka..jag menar Hef..inte för att vara elak, men han är fan inte snygg iaf..får väl vänta tills efter helgen och se om Lottot gav något..

Personligheten hoppas jag slipa på med hjälp av Lotto-vinsten..

Ska Kendra bada näck nu också...åhh..the horror..nu längtar jag fan till november...frustrationen är abnorm nu...det var inte så här mitt singelliv på Söder skulle bara..det skulle va bitches and ho's all the time..

Nu får fan chefhelvetet ge mig den där löneökningen så jag kan ha bitches and ho's some time iaf...

Man kan inte ge ytlighet som ett karaktärsdrag hos en tjockis..det funkar inte..jag måste se the inner beauty annars kommer jag aldrig få något..någonsin igen..


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Du var inte direkt ensam att titta på girls of playboy mansion... båda bröderna gjorde faktiskt detsamma!

2007-06-14 @ 16:08:48
Postat av: Jerk

skrämmande..det är alltså något genetiskt..känns iofs bra..då kan jag skylla på det och slippa ta tag i mitt liv..

2007-06-14 @ 20:51:31
Postat av: S

girls of playboy mansion? vad fasiken är det? haha, jerker, du underskattar värdet av glad utstrålning och självförtroende!
Glöm inte vad dr phil säger; blanda inte ihop kroppsuppfattning med självbild! haha.

Postat av: Jerk

glad? utstrålning? självförtroende? Jag tror vi pratar vitt skilda språk ;)

2007-06-14 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback