McDreamy is in da house..

När jag var inne på obsessions tidigare idag kan jag väl berätta att jag äntligen vet var städerskan kommer ifrån..Krim-halvön..(Ukraina alltså, för er som inte är så bevandrade i geografi)...hon åker dit 1 juli på semester och blr borta i tre veckor *snyft*...funkar visst att prata med henne...tänk..jag lär mig något nytt varje dag...

Och på väg in i Kista Entré idag höll jag upp dörren för min favoritblomsterflicka..hon sa inte tack..hon sa hej...hon känner igen mig..nu har jag en månad på mig att tänka ut något smart att säga till henne nästa gång..istället för öööh, hej....

Som ni ser..mitt liv ain't nuttin' but bitches and ho's just nu...fortsätter jag den här offensiven kommer jag få slå mig loss från tunnelbanan inom den närmaste framtiden...

..så varför bjuder ingen av dem in mig till en midsommar-orgie?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback